Skocz do zawartości
LM.plSportCzy da się oszukać algorytm Google?

Czy da się oszukać algorytm Google?

Materiał promocyjny

Dodano:
Czy da się oszukać algorytm Google?
materiał promocyjny

Każdemu przedsiębiorcy zależy na budowaniu widoczności swojej marki w sieci. Internet oferuje bowiem szereg innowacyjnych możliwości promowania produktów i usług online, dzięki czemu napędzanie sprzedaży nie stanowi niemal żadnego problemu. Jedyną wówczas komplikacją okazuje się konieczność pokonania konkurencji, która z reguły wykorzystuje identyczne praktyki marketingowe. Nieliczni przedsiębiorcy decydują się więc na skorzystanie z walorów Black Hat SEO, czyli nieuczciwych metod optymalizacyjnych, których celem jest manipulacja algorytmem i podstępne uplasowanie się na szczycie Google. Czy takie techniki są w jakikolwiek sposób skuteczne?

Czym jest Black Hat SEO?

Regularne modyfikacje algorytmów wyszukiwarek, rozwój nowych technologii i zmieniające się oczekiwania użytkowników sprawiają, że uzyskanie widoczności w Google okazuje się nie lada wyzwaniem, nawet dla doświadczonych przedsiębiorców. Z pomocą przychodzą jednak specjaliści. Pozycjonowanie stron WWW z grupa-icea.pl to świetny sposób na pozyskiwanie nowych klientów i zwiększanie konwersji poprzez wykorzystanie uczciwych metod optymalizacyjnych. Eksperci z Grupy iCEA omijają bowiem Black Hat SEO szerokim łukiem, dzięki czemu ryzyko otrzymania kary lub bana zmniejsza się do absolutnego minimum. Na czym jednak polega ta podstępna strategia?

Black Hat SEO to zestaw manipulacyjnych technik marketingowych, których zadaniem jest apokryficzne dostosowanie strony do wytycznych algorytmu. Stosowanie tej taktyki nie przynosi użytkownikowi żadnych korzyści, a jedynie skupia się na zwiększeniu widoczności strony w SERP.

Jakich technik nie stosować?

Podczas gdy jeszcze kilkanaście lat temu wykorzystywanie wątpliwej jakości metod optymalizacyjnych, takich jak upychanie słów kluczowych czy rozbudowany system wymiany linków, przynosiły pewne korzyści, dziś żadna z metod Black Hat SEO nie jest satysfakcjonująco skuteczna. Z każdą kolejną aktualizacją algorytmu Google eliminuje wszelkie sposoby manipulacji rankingiem, dzięki czemu internauci mogą być pewni użyteczności wyników wyświetlanych na szycie SERP. Jakich technik zatem unikać, aby zachować dobre imię w sieci? Posłużenie się tym krótkim poradnikiem SEO zmniejszy ryzyko ewentualnych błędów do minimum.

  • Zrezygnuj z maskowania treści, czyli tworzenia dwóch różnych wersji witryny, z czego jedna prezentowana jest użytkownikom a druga wyszukiwarkom.
  • Unikaj publikowania podobnych lub identycznych treści. Wszelkie duplikaty są bowiem bardzo szybko lokalizowane przez Google i surowo karane.
  • Nie ukrywaj treści. Słowa kluczowe w kolorze tła lub czcionka w najmniejszym rozmiarze to zagrania, które, mimo że niewidoczne dla użytkowników, niekorzystnie wpływają na wizerunek strony w oczach Google.
  • Porzuć strategię upychania słów kluczowych. Gęstość popularnych fraz to nie tylko bardzo ważny czynnik rankingowy, ale też aspekt wpływający na wrażenia odbiorców.
  • Buduj linki w sposób naturalny, rezygnując z wszelkich płatnych katalogów, farm łączy czy wymian.

Uczciwe pozycjonowanie kluczem do sukcesu

SEO to bardzo wymagające i czasochłonne przedsięwzięcie. Dotyczy w szczególności rozbudowanych witryn, których liczne podstrony nierzadko utrudniają prowadzenie dokładnych działań optymalizacyjnych. Pozycjonowanie na przykład sklepów internetowych przy wykorzystaniu metod Black Hat SEO wydawać się więc może bardzo kuszącą opcją. Strategia opisana na stronie https://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie-sklepow/ wymaga jednak nieco większego wysiłku. Zamiast podejmować się daremnych prób oszukania algorytmu, warto nawiązać współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów SEO, dzięki którym pozyskanie nowych klientów i uplasowanie się na szczycie wyszukiwarki będzie o wiele łatwiejsze.

grafika tytułowa: pixabay.com

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole